مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1402 ساعت 14:012023-09-22سياسي

توصیه آل هاشم به آذربایجان و ارمنستان: ایران منافع خود را خط قرمز می داند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم امروز  در خطبه های نماز عبادی و سیاسی جمعه تبریز که با حضور پرشکوه نمازگزاران در مصلای اعظم امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار کرد: در خصوص قره باغ تاکید ما همیشه این بوده و هست که تمامیت ارضی آذربایجان حفط شود؛ زیرا قره باغ بخشی از آذربایجان است و ما از توافق دولت آذربایجان و نمایندگان ارامنه برای توقف درگیری ها استقبال می کنیم.

  وی ادامه داد: احترام کامل به تمامیت ارضی و مرزهای شناخته شده هر کشور حق همه است و در این خصوص هم امنیت ساکنان قره باغ هم محترم است از این رو آمادگی کشورمان برای کمک  به روند صلح دائمی و پایدار با حضور کشورهای منطقه مطرح است.

  امام جمعه تبریز متذکر شد: خلاصه اینکه ایران در اختلافات و درگیری های بین دو کشور در وهله اول حق مسلم هر کشور را به رسمیت می شناسد و به آن تاکید دارد.

در وهله دوم ابزار مذاکره و گفت وگو را بهترین و مهم ترین راه حل برای رفع مشکلات می دانیم و همیشه طرفین را برای اجتناب از هر درگیری دعوت می کنیم.

   وی افزود: خلاصه کلام اینکه جمهوری اسلامی ایران منافع ملی خود را خط قرمز خود می داند.

  نماینده ولی فقیه در استان با اشاره بر اینکه در آستانه سال تحصیلی جدید قرار داریم به همین منظور  از ویژگی های سال جدید یکسری نگران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه آل هاشم به آذربایجان و ارمنستان: ایران منافع خود را خط قرمز می داند

توصیه آل هاشم به آذربایجان و ارمنستان: ایران منافع خود را خط قرمز می داند